AANTREKKELIJKE
BROCHURE
OF CATALOGUS
ALS ONLINE MAGAZINE


DE MANIER OM JE PRODUCTAANBOD UITNODIGEND TE PRESENTEREN
  • null

    Prettig leesbaar op alle apparaten


    Hoe kun je veel producten visueel aantrekkelijk presenteren, zonder dat het saai en eentonig wordt? Met een online magazine vertel je het verhaal van je producten. Bovendien geef je je klant of prospect zo een goed overzicht van je producten, op welk apparaat hij je magazine ook bekijkt. Of je de productcatalogus nu op een laptop of smartphone bekijkt, de informatie is prettig leesbaar.

  • null

    Veel opties om je producten tot leven te laten komen


    Wil je extra aandacht besteden aan bepaalde producten? Geen probleem. Is doorlinken naar een website of -shop handig? Ook dat is mogelijk. Wil je filmpjes toevoegen om meer beleving te creëren? Het kan! Een online magazine biedt veel opties om je producten tot leven te laten komen. Laat een onuitwisbare indruk achter.

    VRAAG OFFERTE AAN
SUCCESVOLLE CASES
VAN ONLINE MAGAZINES

Magazine BGT

De afgelopen jaren is, onder regie van het ministerie van Infrastructuur en Milieu, een uniforme digitale kaart van Nederland ontwikkeld: de Basisregistratie Grootschalige Topografie (BGT). In het magazine blikken 11 sleutelfiguren terug op de totstandkoming van de BGT.

Het magazine bestaat uit tientallen quotes, die met name interessant zijn voor vakgenoten. In een week tijd bekeek 40% van de ontvangers 3 of meer pagina’s van het magazine. De gemiddelde leestijd was bijna 9 minuten!

Jaarverslag Arkin

Arkin is een grote ggz-instelling in Amsterdam en biedt de meest kwetsbaren in de maatschappij gespecialiseerde ggz-kennis. Stakeholders ontvangen jaarlijks een jaarverslag waarin verantwoording wordt afgelegd over de resultaten.

Het jaarmagazine 2016 werd een digitaal verslag. Hierin blikken de 11 onderdelen van Arkin terug met boeiende verhalen waarin de cliënt centraal staat. Gemiddeld zijn 9 pagina’s van het verslag gelezen, met een leestijd van ruim 6,5 minuten.

Stadsvisie 2030

Hoe willen Rijswijkers in 2030 leven, wonen en werken? De gemeente Rijswijk schetste een stadsvisie met 4 scenario’s: GroenTechwijck, SamenSterkStad, Metropoolstad en Sudderdam.

Om bewoners, ondernemers en andere belanghebbenden hierover te infomeren ontwikkelden we een e-magazine. Dat leverde de afgelopen tijd ruim 4.000 pageviews op. Rijswijkers bekijken gemiddeld 8 pagina’s in ruim 6 minuten.

VOORBEELDEN VAN
ONLINE BROCHURES
GLOBAL KNOWLEDGE Brochure Cisco

GLOBAL KNOWLEDGE

Brochure voor Cisco trainingen

OPEN MAGAZINE

Global Knowledge is wereldmarktleider in opleidingen voor IT-professionals. TextArt ‘vertaalde’ de brochure van Cisco van papier naar online, met directe links naar de website voor informatie en aanmelding over Cisco trainingen.

textart-online-magazine-clipper-magazine

CLIPPER GIFTS

Clipper magazine

OPEN MAGAZINE

Als groothandel is relatiegeschenken wil je laten zien dat je meer in huis hebt dan een productcatalogus. Dan maak je een internationaal magazine, waarin je je verkoopteam voorstelt, klanten een podium geeft en laat zien wat de trends worden. TextArt bedacht het concept, interviewde klanten en medewerkers en verzorgde de creatie van het online magazine

boehringer-ingelheim-vetclass magazine

BOEHRINGER INGELHEIM

Vetclass magazine

OPEN MAGAZINE

Boehringer Ingelheim is een wereldwijd farmaceutisch bedrijf. De divisie Animal Health is de mondiale leider op het gebied van preventie en behandeling van dierziekten. Naast reguliere nascholing voor dierenartsen faciliteert het bedrijf ook online nascholing via de vetclass. Deze website met webinars bestond 1 jaar. Tijd voor een terug- en vooruitblik. TextArt bedacht het concept en verzorgde de eindredactie en vormgeving van het online magazine.

jaarbeeld-pauwbedrijven

PAUW BEDRIJVEN

Jaarbeeld

OPEN MAGAZINE

PAUW is het sociaal werkbedrijf in de regio Lekstroom, Stichtse Vecht en de Ronde Venen. Ze ondersteunen mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt bij het vinden van werk. In 2016 bestond de organisatie 60 jaar. Dat werd gevierd met een digitaal jaarbeeld. Olga Leever schreef de teksten, TextArt verzorgde het concept en de vormgeving.

BGT-magazine-ministerie-IenM

MINISTERIE VAN I EN M

BGT magazine

OPEN MAGAZINE

De afgelopen jaren is Nederland letterlijk digitaal op de (topografische) kaart gezet. Dat ging niet zonder slag of stoot. In dit magazine van het ministerie van Infrastructuur en Milieu blikken sleutelfiguren terug op de ontwikkeling van de Basisregistratie Grootschalige Topografie. Marèse Peters deed de redactie, TextArt bedacht het concept en verzorgde de vormgeving.

Global knowledge brochure best practices

GLOBAL KNOWLEDGE

Brochure Best Practices

OPEN MAGAZINE

Global Knowledge is wereldmarktleider in opleidingen voor professionals. TextArt ‘vertaalde’ de brochure met best practices van papier naar online, met directe links naar de website voor informatie en aanmelding.

arkin-jaarmagazine-2016

ARKIN

Brochure/Jaarmagazine

OPEN MAGAZINE

Arkin komt met specialistische ggz-kennis op voor de meest kwetsbaren in de maatschappij. Het jaarmagazine is een brochure waarin ieder onderdeel van de organisatie terugblikt op 2016. Het resultaat is 10 boeiende verhalen. TextArt bedacht het concept en verzorgde de vormgeving.

Global knowledge brochure management en vaardigheden

GLOBAL KNOWLEDGE

Management & Vaardigheden

OPEN MAGAZINE

Global Knowledge is wereldmarktleider in opleidingen voor professionals. TextArt ‘vertaalde’ de brochure met trainingen en opleidingen over management en vaardigheden van papier naar online, met directe links naar de website voor informatie en aanmelding.

NTR

Najaarspresentatie

OPEN MAGAZINE

De najaarsprogrammering is hét visitekaartje van een omroep. Deze online brochure bevat daarom niet alleen programma-informatie, maar ook veel foto’s, video’s en leuke weetjes van NTR-programma’s.

DIT KUNNEN WE VOOR JE DOEN:
null

CONCEPTONTWIKKELING

Een effectief magazine start met een goede basis

Waar begin je? Wat is de juiste bladformule? De bladenmakers van TextArt hebben veel ervaring met online magazines. We denken graag met je mee. Want een goed concept is de basis van een succesvol online magazine.

null

DISTRIBUTIE

Bereik zo veel mogelijk mensen met je magazine

Je hebt veel moeite gedaan geweldig magazine te maken. Steek dan ook voldoende tijd in de verspreiding. Wij denken graag met je mee over een zo hoog mogelijk bereik, via social media en een e-mail nieuwsbrief.

null

VORMGEVING

Kies voor een magazine waarmee je je lezers verleidt

Het team van TextArt heeft al tientallen online magazines gemaakt. We zijn op de hoogte van wat in online magazines wel en niet werkt en kennen de software door en door. Een professioneel online magazine ligt zo binnen handbereik.

null

TRAININGEN

Inspirerende kennissessies vol praktische handvatten

Wil je kennismaken met online magazines, je vaardigheden toetsen of ideeën en ervaringen uitwisselen? Volg dan een van onze praktische kennissessies. Ze zijn zo opgezet dat je altijd vol inspiratie naar huis gaat.

null

CONTENTCREATIE

Je doelgroep echt bereiken, binden en activeren

Denken vanuit de lezer of kijker is van levensbelang voor je online magazine. Als jij weet wie je wilt bereiken, dan zorgen wij voor relevante content voor jouw publiek. Zodat lezers doorlezen en kijkers verder kijken.

null

TIPS & ADVIES

Tips & advies om een beter online magazine te maken

Waarom zou je zelf alle ontwikkelingen over online magazines bijhouden? Wij houden trends en ontwikkelingen bij en geven je graag tips en adviezen. Zo maak je een magazine dat bij je doelgroep de juiste snaar raakt.

  • null

    MEER WETEN
    OVER ONLINE MAGAZINES

  • null

    VOORBEELDEN
    VAN ONLINE MAGAZINES

  • null

    SUCCESVOLLE CASES
    VAN ONLINE MAGAZINES

  • null

    TIPS & ADVIES
    OVER ONLINE MAGAZINES

without
http://textart.nl/wp-content/themes/blake/
https://textart.nl//
#EE3A43
style2
default
Loading posts...
/var/www/vhosts/textart.nl/httpdocs/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
http://textart.nl/wp-content/themes/blake
on
yes
yes
off
on
off