Global Knowledge is wereldmarktleider in opleidingen voor IT-professionals. TextArt ‘vertaalde’ de brochure van Cisco van papier naar online, met directe links naar de website voor informatie en aanmelding over Cisco trainingen.
Hoe kun je veel producten visueel aantrekkelijk presenteren, zonder dat het saai en eentonig wordt? Met een online magazine vertel je het verhaal van je producten. Bovendien geef je je klant of prospect zo een goed overzicht van je producten, op welk apparaat hij je magazine ook bekijkt. Of je de productcatalogus nu op een laptop of smartphone bekijkt, de informatie is prettig leesbaar.
Wil je extra aandacht besteden aan bepaalde producten? Geen probleem. Is doorlinken naar een website of -shop handig? Ook dat is mogelijk. Wil je filmpjes toevoegen om meer beleving te creëren? Het kan! Een online magazine biedt veel opties om je producten tot leven te laten komen. Laat een onuitwisbare indruk achter.
Het magazine bestaat uit tientallen quotes, die met name interessant zijn voor vakgenoten. In een week tijd bekeek 40% van de ontvangers 3 of meer pagina’s van het magazine. De gemiddelde leestijd was bijna 9 minuten!
Het jaarmagazine 2016 werd een digitaal verslag. Hierin blikken de 11 onderdelen van Arkin terug met boeiende verhalen waarin de cliënt centraal staat. Gemiddeld zijn 9 pagina’s van het verslag gelezen, met een leestijd van ruim 6,5 minuten.
Om bewoners, ondernemers en andere belanghebbenden hierover te infomeren ontwikkelden we een e-magazine. Dat leverde de afgelopen tijd ruim 4.000 pageviews op. Rijswijkers bekijken gemiddeld 8 pagina’s in ruim 6 minuten.
Global Knowledge is wereldmarktleider in opleidingen voor IT-professionals. TextArt ‘vertaalde’ de brochure van Cisco van papier naar online, met directe links naar de website voor informatie en aanmelding over Cisco trainingen.
Als groothandel is relatiegeschenken wil je laten zien dat je meer in huis hebt dan een productcatalogus. Dan maak je een internationaal magazine, waarin je je verkoopteam voorstelt, klanten een podium geeft en laat zien wat de trends worden. TextArt bedacht het concept, interviewde klanten en medewerkers en verzorgde de creatie van het online magazine
Boehringer Ingelheim is een wereldwijd farmaceutisch bedrijf. De divisie Animal Health is de mondiale leider op het gebied van preventie en behandeling van dierziekten. Naast reguliere nascholing voor dierenartsen faciliteert het bedrijf ook online nascholing via de vetclass. Deze website met webinars bestond 1 jaar. Tijd voor een terug- en vooruitblik. TextArt bedacht het concept en verzorgde de eindredactie en vormgeving van het online magazine.
PAUW is het sociaal werkbedrijf in de regio Lekstroom, Stichtse Vecht en de Ronde Venen. Ze ondersteunen mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt bij het vinden van werk. In 2016 bestond de organisatie 60 jaar. Dat werd gevierd met een digitaal jaarbeeld. Olga Leever schreef de teksten, TextArt verzorgde het concept en de vormgeving.
De afgelopen jaren is Nederland letterlijk digitaal op de (topografische) kaart gezet. Dat ging niet zonder slag of stoot. In dit magazine van het ministerie van Infrastructuur en Milieu blikken sleutelfiguren terug op de ontwikkeling van de Basisregistratie Grootschalige Topografie. Marèse Peters deed de redactie, TextArt bedacht het concept en verzorgde de vormgeving.
Global Knowledge is wereldmarktleider in opleidingen voor professionals. TextArt ‘vertaalde’ de brochure met best practices van papier naar online, met directe links naar de website voor informatie en aanmelding.
Arkin komt met specialistische ggz-kennis op voor de meest kwetsbaren in de maatschappij. Het jaarmagazine is een brochure waarin ieder onderdeel van de organisatie terugblikt op 2016. Het resultaat is 10 boeiende verhalen. TextArt bedacht het concept en verzorgde de vormgeving.
Global Knowledge is wereldmarktleider in opleidingen voor professionals. TextArt ‘vertaalde’ de brochure met trainingen en opleidingen over management en vaardigheden van papier naar online, met directe links naar de website voor informatie en aanmelding.
De najaarsprogrammering is hét visitekaartje van een omroep. Deze online brochure bevat daarom niet alleen programma-informatie, maar ook veel foto’s, video’s en leuke weetjes van NTR-programma’s.
Waar begin je? Wat is de juiste bladformule? De bladenmakers van TextArt hebben veel ervaring met online magazines. We denken graag met je mee. Want een goed concept is de basis van een succesvol online magazine.
Je hebt veel moeite gedaan geweldig magazine te maken. Steek dan ook voldoende tijd in de verspreiding. Wij denken graag met je mee over een zo hoog mogelijk bereik, via social media en een e-mail nieuwsbrief.
Het team van TextArt heeft al tientallen online magazines gemaakt. We zijn op de hoogte van wat in online magazines wel en niet werkt en kennen de software door en door. Een professioneel online magazine ligt zo binnen handbereik.
Wil je kennismaken met online magazines, je vaardigheden toetsen of ideeën en ervaringen uitwisselen? Volg dan een van onze praktische kennissessies. Ze zijn zo opgezet dat je altijd vol inspiratie naar huis gaat.
Denken vanuit de lezer of kijker is van levensbelang voor je online magazine. Als jij weet wie je wilt bereiken, dan zorgen wij voor relevante content voor jouw publiek. Zodat lezers doorlezen en kijkers verder kijken.
Waarom zou je zelf alle ontwikkelingen over online magazines bijhouden? Wij houden trends en ontwikkelingen bij en geven je graag tips en adviezen. Zo maak je een magazine dat bij je doelgroep de juiste snaar raakt.