content altijd relevant & up-to-date?

KIES VOOR EEN CONTENT ABONNEMENT

  • tijdwinst en controle: haal je planning en blijf binnen budget
  • altijd maatwerk: jouw wensen staan centraal
  • vaste prijs per maand of kwartaal: je weet waar je aan toe bent
  • ervaren professionals: voor tekst, foto’s en video
  • bereik en engagement: Meetbare resultaten op basis van KPI’s
  • all inclusive: strategie, creatie, publicatie en analyse
  • KWALITEIT & EFFECTIVITEIT: gebaseerd op inzichten uit data , gemaakt met vakmanschap
blog schrijven

content marketing uitbesteden

Voor een vast bedrag per maand of kwartaal

  • Hoe voer je je content strategie uit zonder dat jij of je collega’s bezwijken onder de werkdruk?
  • Heb je wel de juiste mensen en middelen in huis om consequent professionele content te produceren? 

Met een content abonnement maken onze experts iedere maand of ieder kwartaal de content die je nodig hebt.

Meer weten over het content abonnement?

Alles op tijd en binnen budget afgerond

Je wilt blogs en nieuwsberichten schrijven voor op de website. Je denkt aan video’s en postst op social media of online publicaties. Dan kom je al snel handen te kort. De waan van de dag regeert. Vaak worden goede voornemens ingehaald door andere prioriteiten. Daarom is het vaak lastig consequent en op hoog niveau met content bezig te zijn. Terwijl dat essentieel is voor het succes. Ons content marketing bureau helpt je op weg. We trekken de kar en zorgen dat alles op tijd en binnen budget afgerond is.

Maatwerk voor een vast bedrag per maand

Wil je iedere maand een video of liever een serie blogs voor leadgeneratie? Wil je dat wij je posts op social media verzorgen? Of een combinatie. Dat maakt niet uit. Of je ons een vast aantal uur per maand wilt inschakelen of iedere week een beroep op ons wilt doen: alle opties zijn mogelijk. De abonnementen zijn maatwerk. We inventariseren eerst je wensen en stellen op basis van dat gesprek een vast maandbedrag voor.

Abonnement is all inclusive

Heb je je strategie al op de rit staan? Maak je al content en wil je dat wij hierop aanhaken? Wil je zelf de content maken, maar zoek je ondersteuning bij het publiceren of de analyse? Jij bepaalt waar je ons voor inschakelt. Wij hebben het traject van conceptontwikkeling en strategie tot en met de analyse en rapportage in de vingers.

Schakel onze contentmarketeers in voor:

  • Opzetten van een heldere content strategie.
  • Opstellen en invullen van een content kalender.
  • Maken van blogs, interviews, nieuwsberichten en webcontent.
  • Schrijven en verzenden van E-mail nieuwsbrieven.
  • Opnemen en editten van videoproducties.
  • Maken en publiceren op posts op social media-kanalen.
  • Voorzitten van redactievergaderingen bij jou op kantoor of via Skype.
  • Opzetten en publiceren van content op eigen of externe platforms.
  • Analyseren, rapporteren en optimaliseren van alle werkzaamheden.

wat kost een content abonnement ?

SUCCESVOLLE voorbeelden en cases

Nieuwsbrief Jong Leren

E-mail marketing is nog steeds een succesvolle manier om publiek te trekken. Zowel naar je website, online magazine als ander medium. Dat merkte Jong Leren ook met de nieuwsbrief van de studiereis naar New York. Bijna 80% van de medewerkers opende de nieuwsbrief en een kwart klikte door naar het magazine.

In het voorbeeld hiernaast zie dat de nieuwsbrief zowel in de onderwerpregel als aanhef was gepersonaliseerd. Die personalisatie was ook doorgevoerd in het magazine. Zo konden we het dus niet alleen leuker maken, maar ook persoonlijker.

Posts Vetclass op Facebook

Vetclass is het online nascholingsplatform voor dierenartsen. Boehringer Ingelheim heeft nu zo’n 50 webinars online staan. Onderwerpen zijn onder andere: Asymptomatische hartaandoeningen bij honden, diabetes, BVD vaccinatie, Immunologie en pijn bij paarden.

Gemiddeld twee keer per week posten we interessante links naar de webinars. Soms in de vorm van een quiz of interessant weetje, vaak als tip of een vraag en antwoord. Met de meeste berichten bereiken we 50 – 60% van de volgers.

Video marketing

Voor diverse opdrachtgevers zetten we video marketing in. Tegenwoordig maak je ook informatieve en aantrekkelijke video’s met minimale middelen. Zeker als je er vooraf goed over nadenkt. 

Behalve corporate bedrijfsvideo’s kun je ook denken aan instructievideo’s of video-interviews. En vergeet zeker geen video in te zetten bij werving en selectie.

Quiz QSN personeelsblad

QSN vierde haar 10 jarig bestaan met een trip voor alle medewerkers naar Sorrento. Voor het personeelsblad Q&Q zochten we naar een leuke manier om hierop terug te blikken. Het werd een quiz met 10 vragen over onder andere de Vesuvius, de voetbalclub van Sorrento en het juiste recept voor pizzabeslag.

Bijna alle consultants deden mee. Ze maakten kans op een meegebrachte fles van wijngaard Cantina del Vesuvio.

Personeelsblad SAM&

De gemeentes Hillegom, Lisse en Teylingen werken intensief samen. Daar hoort een gezamenlijk personeelsblad bij. Samen met Annelies Kruse ontwikkelde team TextArt SAM&. In SAM& staan teamspirit, kernwaarden en verbinding voorop. Daarnaast is er een duidelijk focus op de mensen die bij HLT werken. Dat komt terug in de onderwerpkeuze, invalshoek en fotografie. 

Ruim 3/4 van alle medewerkers las de eerste SAM&. De gemiddelde leestijd was 6,5 minuut, het aantal bezochte pagina’s was 9. 

Magazine BGT

De afgelopen jaren is een uniforme digitale kaart van Nederland ontwikkeld: de Basisregistratie Grootschalige Topografie (BGT). Wij maakten hierover een magazine voor het ministerie van Infrastructuur en Milieu. Hierin blikken 11 sleutelfiguren terug op de totstandkoming van de BGT.

Het magazine bestaat uit tientallen quotes, die met name interessant zijn voor vakgenoten. In een week tijd bekeek 40% van de ontvangers 3 of meer pagina’s van het magazine. De gemiddelde leestijd was bijna 9 minuten!

Jaarmagazine Arkin

Arkin is een grote ggz-instelling in Amsterdam. De organisatie biedt de meest kwetsbaren in de maatschappij gespecialiseerde ggz-kennis. Stakeholders ontvangen jaarlijks een jaarverslag. Hierin legt de organisatie verantwoording af over de resultaten. Voor het derde jaar op rij maakten wij het jaarmagazine. We blikken terug op de speerpunten van beleid en kernactiviteiten. Aantrekkelijk vormgegeven met veel (bewegend) beeld.

Dat vertaalt zich in een mooie waardering. Gemiddeld zijn 12 pagina’s van het verslag gelezen, met een leestijd van ruim 13 minuten.

MEER RELEVANTE BEZOEKERS EN WAARDEVOLLE LEADS?

TEAM TEXTART WERKT ONDER ANDERE VOOR: