content
abonnement

laat ons je blogs en video's maken

blog schrijven

content marketing uitbesteden voor een vast bedrag per maand

Content marketing vraagt om specifieke kennis en is arbeidsintensief. Hoe kun je je content strategie uitvoeren zonder dat jij of je collega’s bezwijken onder de grote werkdruk? Heb je wel de juiste mensen en middelen in huis om consequent professionele content te produceren? Met een TextArt content abonnement maken wij iedere maand de content die je nodig hebt.

Blogs en video’s maken

Met het schrijven van blogs en nieuwsberichten op de website, de productie van video’s, posts op social media of online publicaties kom je al snel handen te kort. De waan van de dag regeert. Vaak worden goede voornemens ingehaald door andere prioriteiten. Daarom is het vaak lastig consequent en op hoog niveau met content bezig te zijn. Terwijl dat essentieel is voor het succes. Ons content marketing bureau helpt je op weg, trekken de kar en zorgen dat alles op tijd en binnen budget af is.

Abonnement is maatwerk

Wil je iedere maand een video of liever een serie blogs voor leadgeneratie? Wil je dat wij je posts op social media verzorgen? Of een combinatie. Dat maakt niet uit. Of je ons een paar uur per maand wilt inschakelen of iedere week een beroep op ons wilt doen, alle opties zijn mogelijk. De abonnementen zijn maatwerk. We inventariseren eerst je wensen en stellen op basis van dat gesprek een vast maandbedrag voor.

Je kunt onze online marketeers inschakelen voor:

  • Het opstellen van een content kalender.
  • Het maken van blogs, interviews, nieuwsberichten en webcontent.
  • De inhoud, vormgeving en distributie van e-mailmarketing en nieuwsbrieven.
  • Videoproducties.
  • Posts op social media-kanalen.
  • Periodieke redactievergaderingen bij jou op kantoor of via Skype.

Heb je zelf al een content strategie bedacht, dan laten we onze werkzaamheden daarop aansluiten. Maar we helpen je ook graag bij het opzetten van de strategie.

BESPAAR TIJD EN GELD

wat kost een content abonnement?

5 uur

per maand
375
  • Video
  • Blog
  • Nieuwsbrief
  • Interview
  • Social posts

10 uur

per maand
(meest gekozen)
725
  • Video
  • Blog
  • Nieuwsbrief
  • Interview
  • Social posts

15 uur

per maand
999
  • Video
  • Blog
  • Nieuwsbrief
  • Interview
  • Social posts

MEER WETEN OVER het content abonnement?

SUCCESVOLLE CASES

Nieuwsbrief Jong Leren

E-mail marketing is nog steeds een succesvolle manier om publiek naar je website, online magazine of ander medium te trekken. Dat merkte Jong Leren ook met de nieuwsbrief van de studiereis naar New York. Bijna 80% van de medewerkers opende de nieuwsbrief en een kwart klikte door naar het magazine.

In het voorbeeld hiernaast zie dat de nieuwsbrief zowel in de onderwerpregel als aanhef was gepersonaliseerd. Die personalisatie was ook doorgevoerd in het magazine. Zo konden we het dus niet alleen leuker maken, maar ook persoonlijker.

Posts Vetclass op Facebook

Op vetclass, het online nascholingsplatform voor dierenartsen van Boehringer Ingelheim, staan nu zo’n 50 webinars online. Onderwerpen zijn onder andere: Asymptomatische hartaandoeningen bij honden, diabetes, BVD vaccinatie, Immunologie en pijn bij paarden.

Gemiddeld twee keer per week posten we interessante links naar de webinars. Soms in de vorm van een quiz of interessant weetje, vaak als tip of een vraag en antwoord. Met de meeste berichten bereiken we 50 – 60% van de volgers.

Quiz QSN personeelsblad

QSN vierde haar 10 jarig bestaan met een trip voor alle medewerkers naar Sorrento. Voor het personeelsblad Q&Q zochten we naar een leuke manier om hierop terug te blikken. Het werd een quiz met 10 vragen over onder andere de Vesuvius, de voetbalclub van Sorrento en het juiste recept voor pizzabeslag.

Bijna alle consultants deden mee. Ze maakten kans op een meegebrachte fles van wijngaard Cantina del Vesuvio.

Personeelsblad SAM&

De gemeentes Hillegom, Lisse en Teylingen werken intensief samen. Daar hoort een gezamenlijk personeelsblad bij. Samen met Annelies Kruse ontwikkelde team TextArt SAM&. In SAM& staan teamspirit, kernwaarden en verbinding voorop. Daarnaast is er een duidelijk focus op de mensen die bij HLT werken. Dat komt terug in de onderwerpkeuze, invalshoek en fotografie. 

Ruim 3/4 van alle medewerkers las de eerste SAM&. De gemiddelde leestijd was 6,5 minuut, het aantal bezochte pagina’s was 9. 

 

Magazine BGT

De afgelopen jaren is, onder regie van het ministerie van Infrastructuur en Milieu, een uniforme digitale kaart van Nederland ontwikkeld: de Basisregistratie Grootschalige Topografie (BGT). In het magazine blikken 11 sleutelfiguren terug op de totstandkoming van de BGT.

Het magazine bestaat uit tientallen quotes, die met name interessant zijn voor vakgenoten. In een week tijd bekeek 40% van de ontvangers 3 of meer pagina’s van het magazine. De gemiddelde leestijd was bijna 9 minuten!

Jaarmagazine Arkin

Arkin is een grote ggz-instelling in Amsterdam en biedt de meest kwetsbaren in de maatschappij gespecialiseerde ggz-kennis. Stakeholders ontvangen jaarlijks een jaarverslag waarin verantwoording wordt afgelegd over de resultaten. Voor het derde jaar op rij maakten wij het jaarmagazine. Hierin is aandacht voor de blikken de speerpunten van beleid en worden kernactiviteiten verder uitgediept. Aantrekkelijk vormgegeven met veel (bewegend) beeld.

Dat vertaalt zich in een mooie waardering. Gemiddeld zijn 12 pagina’s van het verslag gelezen, met een leestijd van ruim 13 minuten.

BEKIJK OOK DE VOORBEELDEN VAN:

TEAM TEXTART WERKT ONDER ANDERE VOOR: